sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Uutuuksia huulille

Tänä keväänä on tullut paljon kivoja uutuuksia huulimeikkeihin. Olen ehtinyt hankkia Lancômen uuden huulipunan ja Chanelin lookista yhden kiillon. Lancômen uudessa huulipunassa on todella miellyttävä koostumus se on ohut, mutta siinä on silti paljon pigmenttiä, se liukuu mukavasti huulille ja on helppo levittää  tasaisesti, eikä se kuivata huulia. Eli aika täydellinen huulipuna :) Huulipunan luvataan pysyvän jopa 6 tuntia, sen luvataan tuovan kiiltoa, valonhohtoa ja pehmeyttä huulille. Olen itse tosi tyytyväinen tähän punaan, koska väri on todella pysynyt hyvin huulilla, eikä puna ole kuitenkaan yhtään kuivattanut huulia, kuten yleensä pitkäkestoiset huulipunat tekevät. Minulla on huulipunasta sävy 159B.

Toinen hankintani oli Chanelin lookin kiilto, josta minulla on numero 161. Olen aina pitänyt Chanelin kiilloista, koska ne ovat myös ihanan hoitavia ja huulet ovat pysyneet pehmeinä kylmästä talvesta huolimatta. Tämä sävy on raikas vaaleanpunainen, jossa on kultaan taittavia kimalteita, ihana sävy kesällä, kun iho on hieman saanut rusketusta.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti